Do sprzedania elektryczny rower górski Specialized Turbo Levo Comp Alloy 2023 rok. Co ważne jest to rama Turbo Levo 3 generacji z poprawioną geometrią, przednie koło 29″, tylne 27″rower świetnie się prowadzi. Dzięki dużej baterii Specialized M3-700Wh, można jeździć na długie wycieczki bez obaw że zabraknie nam prądu!
Przebieg: 2700 km, rower na bierząco serwisowany, wymienione zębatki i łańcuch, po serwisie są też amortyzatory.
Specyfikacja techniczna:
RAMA
Rama: Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
Widelec: Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
Zacisk sztycy: Alloy, 38.6mm
Damper: S1: FOX DPS Performance Series, 3-position lever, rebound adjust, 52.5x210mm, S2-S6: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm
KOKPIT
Mostek: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Kierownica: Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep
Owijka: Specialized Trail Grips
Siodło: Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sztyca: X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
HAMULCE
Przedni hamulec: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
Tylny hamulec: SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
NAPĘD
Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle, 12-speed
Manetki: SRAM GX Eagle, 12-speed
Kaseta: SRAM XG-1275, 12-speed, 10-52t
Łańcuch: SRAM NX Eagle, 12-speed
Mechanizm korbowy: Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Zębatki: SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel lub SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
KOŁA
Przednia piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Tylna piasta: Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h lub Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Przednia opona: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6″
Tylna opona: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5×2.6″
Dętki: Standard, Presta Valve
Obręcze: Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Szprychy: DT Swiss Industry
E-BIKE
Silnik: Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor lub Specialized 2.1 Custom Rx Trail Tuned Motor
UI / Remote: Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Bateria: Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
Ładowarka: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
Wiring Harness: Custom Specialized wiring harness